Jemput Masuk ^_^v





Saturday 25 May 2013

Salam Sekian Lama

Well...
we will start our latest journey with Bismillah and Assalamualaikum..

Setelah sekian lama sangat2 Cik Lavender tak bercerita, entry penuh dengan habuk yang  tak bersapu...
fuhhhhhhhhhhhhhhh!!

dah, bersih sudah blog aku ni kan.. aku berharap dengan penulisan yang semakin matang dan tak menggedik, aku dapat create satu colony followers macam orang lain dan harapan setelah hampir setahun tak mengupdate entry aku nak beri pengisian yang sedikit sebanyak berguna kepada orang2 yang membaca belog aku ni.

and macam tak biasa kan, belog aku ni memang penuh dengan pengharapan. macam2 harapan aku tabur dalam belog aku ni, tapi entah tercapai pun tak ke aku tak tahu. sebab dalam hidup kita ni, tak cakap pasal aku je, kita belajar sesuatu secara tak langsung, and secara pukal sebenarnya.. hebat mana pun perancangan kita, hebat lagi perancangan tuhan.

sekarang aku sedang memulakan hidup baru yang lebih berdikari, harapan semoga doa parents aku sentiasa mengiringi aku setiap masa dan ketika. anak ni sejauh mana pun pergi, sejauh mana pun keluar gi belajar, akhirnya balik ke pangkuan ibu bapak jugak. macam burung..=)

then, dalam memulakan hidup baru ni, macam2 perancangan kan. kita fikir nak buat itu, ini. macam aku yang baru je habis diploma, well, diploma je kan. perancangan aku sebelum nak further ke degree harapannya nak cari kerja dulu, tak kisah part time pun asalkan ada income, lepas tu nak bertunang. mesti ingat entry aku sebelum ni kan.. insyaAllah. kalau diizinkanNya.

lepas bertunang aku akan pastikan aku sibuk dengan karier aku, tak kisah la jual air tepi jalan pun asalkan ada income, nak kumpul duit nak bina keluarga baru pulak. harapan dan perancangan, semoga tuhan berkati aku. doakan aku jugak.

peace !

p/s : padat dan ringkas. welcome home, Lavender!

1 comment:

  1. Рекомендую- шлюхи Москвы индивидуалки
    Чувственная, нежная, игривая!!Останови свой выбор на мне, и я доставлю тебе неземное наслаждение!

    ReplyDelete