Jemput Masuk ^_^v





Tuesday 31 January 2012

Akulahh Pelakon !

Assalamualaikum.. 
Waalaikumsalam.. hahaha

Wahh , gembira betul Cik Lavender hari ni ye, amboi, kalau boleh bukan setakat sekelas saya nak bagitahu, satu UITM di hatiku ni pun boleh.. Well, saya sangat bangga menjadi warga UITM, ada siapa-siapa kesah ? Tak lama pun kan CikLavender menyepi , cuma tolaktambah seminggu je kan ? Dah ada yang rindu ke? Siapa lah saya ni kan , Rindu dan Cintalah kepada yang Maha Esa sebelum merindui saya, tanpa Dia , siapa la saya. Chewahhh ! Serius Beb !

Okey , cukup mukaddimah yang tulus dan bererti dari saya, tajuk saya hari ni , saya jadi pelakon ? Aik ? Suspen je tajuk er ekk ? Pelakon murahan bole la kott, dan memang murahan pun , BUKAN JUAL DIRI OKE ! hoho ! Tapi jangan mainmain, murahan pun boleh tahan banyak tawaran .. haha .. Aku da setat merapek.. Mende laa.....

Penat la taip , tengok belog Cik Anim je la ekk ? HAHA !

p/s : sejak bila aku rajin ! muahaha ! Ehh, kenapa tibatiba aku rasa macam feveret blogger aku visit aku punya belog ! Kenapa tibatiba macam malu ha ? (@.@)

2 comments: