Jemput Masuk ^_^v





Monday 23 January 2012

Saya tak Tahu la .

Assalamualaikom, hoi ! 

Ngehngehngeh.. saje je , nak menjenguk PakCik Belog yang terchenta. Di hari yang indah , dan panas berdering-dering neh , Cik Lavender sangat bosan stay di rumah, iyelah , nak keluar panas sangat . kang sunburn pulak wajahQue neh. hehe. 

Mukaddimah yang tak seberapa kn ? Mukaddimah ke tuh ? Konpius Ceq ! 

Sekarang ni you all tahu tak pasal blogger yang baru tu ? Apa kata saya cadangkan kepada siapasiapa yang tahu pasal blogger yang baru sila ajarkan. Saya memang totally tak paham, dekat mana nak nak post , nak tukar layout , template and semua la. 

Bukan bermaksud nak buka satu lagi Pak Cik Belog , the problemas is, saya ada assignment IT yang nak disiapkan. 

Ceritanya , untuk assignment neh Cik Lavender kena bikin Belog yang jual-jual produk online, And the most easy one is Belog, uhh , Glemarla kau ye Pakcik Belog ! haha

Instead, kami juga akan dapat membantu SME Industry untuk kembangkan perniagaan mereka dalam dan luar negara. Basicnya dah diajar, tinggal nak di aplikasikan saja. But then, kondem sebab Blogger yang baru neh, tak paham betol , tibatiba je , ingatkan sebab google akaun ke mende ke kn ? 

Ke sebab Cik Lavender buta IT ? Tak mungkinla kan , .......
At least saya tau la jugak nak taip mende alah ni walaupun bukan selalu.. heheh !

Cik Lavender Merepek !
credit to google

No comments:

Post a Comment