Jemput Masuk ^_^v





Tuesday 13 March 2012

Apa Kena Dengan Aku Ni ?

Assalamualaikum
#mood:sleeping but trying to sleep =.=#


Tengok mood kat atas tu pun dah tahu kenapa. Sleeping but trying to sleep means that i am sleeping but i woke up then i can't sleep anymore. Tepat jam 0100 i update lagi Belog ni hanya kerana tak boleh tido, it is not that i am not trying to close my gorjes eyes, but i can't. There is something deep inside my heart saying that it is better for me not to close my eyes, i am scared of darkness !


Emm , malam malam , hujan hujan , gelap gelap , apa yang seorang gadis seperti i boleh fikir bila terpaksa tidur sorang sorang . And bila dah datang feeling yang macam macam nd pelik pelik , tidur bilik terang benderang pun rasa macam gelap ! Haihhh !


I tak tahu sejak bila terkena dengan penyakit or tabiat or pebende yang sama waktu dengannnya ni. Perubahan tabiat macam ni sebenarnya menyukarkan i nak adapt dengan keadaan sekeliling sebenarnya nd lately i rasa mende ni semakin parah.


FYI , time tengah naip untuk entry ni pun aku rasa tak sedap hati . Tu kat luar bilik dah bunyi macam macam . Haishhh ! Katak katak ni nak mainkan aku agaknya, memanggil hujan dengan suara yang very chilly !


I bukan penakut sangat - mungkin - tapi imaginasi ni tinggi gila - memang gila gila kalau masuk bab bab alam ghaib neh -


Parah sangat. Macam mana aku nak hadapi future aku ?


Cool!
Say you can ! You know you can ! Remember, Allah is always there for you.


Gud Nite All Bloggers !
Till then !


p/s: sleeping with my mum _._

No comments:

Post a Comment