Jemput Masuk ^_^v





Friday 16 March 2012

Mood Exam ! Peace !

Assalamualaikum !
mood : excited study !


Heh, walaupun lappie tersayang tiada di depan mata dan hidung , nampaknya Cik Lavender still able to update Pak Cik Belog. Satu pencapaian yang agak bagus setelah memujuk dan merayu roomies untuk menggunakan lappie beliau. Untunglah orang pergi breakfast dengan lecturer. I ada ? Ada , tapi bukan dengan lecturer bertauliah, lecturer-to-be , heh heh !


Okay, Hari ni tak mau mukaddimah yang panjang panjang cuma saya nak mintak you ols doakan kejayaan saya untuk final exam neh. Dah start dah pun. First paper adalah paper Law299. Nak bengong dah kepala otak neh duk menghafal seksyen seksyen dan case case . Almaklumlah, untung untung grad nanti buleh sambung amek Law pulekk ! 


Then , lepas dah habis Law neh akan di folloe oleh paper Fin262/242 - aku tak ingat la kod die - Tapi betul, kalau buleh la d hold kan paper ni memang mende tu la yang first first sekali I buat. Tak suka la calculation apa ni . Memang kena bersiap sedia mental dan fizikal betul nak hadapi paper ni. Adui, ni pun tengah berperang dengan mental la ni.


Apa lagi ek ? Lepas paper Fin yang i menyampah banget tu , di follow pulek dengan paper Mgt. Hak ni boleh tahan jugak payah , tapi nama pun boleh tahan kan ? Still boleh diselamatkan lagi. Carry mark ? Entahla , tadi nak pergi tengok , tapi lupa pulak hari ni cuti. Pelik ek kenapa U ni ada paper masa time cuti hujung minggu ni. Ni satu persoalan yang saya masih  tak dapat jawab sejak Part One lagik. Berbalik kepada paper Mgt ni, paper ni setakat ni saya boleh score lagi - la kot - Agak agak tak boleh jawab pandai pandai la kita goreng nanti. Saya ni memang dah otai bab bab goreng goreng ni. Cakap aje nak pesen style yang macam mana. hi hi.


Last but not least, sebelum berakhirnya episod saya di sini sepanjang satu semester, paper last sekali , Mkt. Paper ni kalau korang lulus memang agak agak boleh keje dekat kedutaan Malaysia. Untung untung dapat jadi PR kepada PM. Kelas kau Jahh ! he he . Ni la nama dia paper Public Relation. Paper ni pun senang nak score - bagi aku la - Tambah pulak lecturer yang ajar neh baik dan muda belia. Tak banyak pengalaman lagi ni. he he . Apa lagi , aci goreng la kalau dah duk kat dalam dewan exam tersengih tak tahu nak jawab apa. 


Okey , ini ada satu problem - sila abaikan kekasaran bahasa dalam segmen ini - Harap maklum !


Memang siput punya line tenet ! Aku tulis bukan main panjang lagi entry neh tadi , kau tak save pun ! Haihh !
Terpaksa la aku tulih balik ! 

Dah , aku tak larat nak fikir balik apa aku tulih tadi. Nanti la aku sambung balik mana mana yang aku tak ingat. Bengang betul aku dengan line tenet Kolej Kerawang neh . 

Study lagi bagus !


Till then !


p/s : rupa rupanya kawan aku yang dekat bawan ni pakai line aku, kuangjow betol ! haha !









No comments:

Post a Comment