Jemput Masuk ^_^v





Thursday 15 December 2011

Kerunsingan Cik Lavender

Assalamualaikum !

Yeap ! hari ini saya masih lagi update , dan masih lagi sangat-sangat free walaupon ada la jugak dua tiga esaimen yang sudah menunjukkan batang hidung beliau. Sebelum diri ini mula menyibukkan diri tidak lama lagi ada baiknya saya menyibukkan diri dengan meng-update cerita-cerita terbaru mengenai diri ini, yang tulus ini, dan yang rajin ini. Wahh !

Hari ini, seperti hari-hari yang sebelumnya saya akan teruskan lagi merapek perkara-perkara yang saya rasa amat perlu untuk di kemukakan di sini. Contoh ? Kenapa pada hari minggu yang menyeronakkan bagi sume orang ini, saya boleh tetibe rasa bosan yang amat sangat sehingga tercetusnyaa entry ini ? Nampaknya itu adalah salah satu contoh yang baik, dan persoalan yang baik kenapa saya tercongok di depan lappy yang berusia Dua Tahun ini. Hah ! Itu cerita lappy.

Ini cerita pasal Cik Lavender pulak !

Cik Lavender saat ini tengah runsing. Tau kenapa ? Sebab dah tak lama lagi nak masuk tahun baru. Dah apa kena mengena tahun baru dengan Cik Lavender pulak ? Sebab tahun depan Cik Lavender dah masuk umoo puluh-puluh. Dah tak main lagi dah umoo belasan neh ! Puahaha.

Amboi, Seronak ke ? Dah tua kau ye Cik Lavender........................... -_-"" Aduii..

Seronak ke dah tua ni ? Saya rasa amat macam tak seronak, uhh ! Iyela, masuk 20 memang la orang tak kata apa lagi kan, esok-esok dah masuk 22, orang ( makcik-makcik) mula la tanya : Bila kamu ni nak habis belajar? ... Keje apa sekarang ? ..... Eloklah, Balas jasa mak ayah kamu tu, selama ni duk besar kan kamu... Ops , stop ! Okelah.

Masuk umoo 24 , dah settle urusan study, Diploma dah lepas, Degree pon tunggu Konvo ( INSYA'ALLAH ) , mai lagi orang duk tanya, hak ni pesen personal sikit : Bila nak kawin ? ... Dah ada orang punya ke ? Eloklahhh ...... Dushhhh ! Elok ke ? hehehe...

Pendek kata, Kita hidup biarlah sentiasa beramal, ceria dan semoga diberkati. Usia muda jangan disia-siakan, kelak nanti menyesal badan.. Chewahhh ! Boleh jadi pantun !

Adioss !

p/s : Saya merapek lagi ............................ ^_^v

ihsan google

Damai-nya !

No comments:

Post a Comment