Jemput Masuk ^_^v





Tuesday 11 September 2012

Dia Update Lagi

Assalamualaikum !
#mood : hott !

Hai hai hai. Tiba lagi masa untuk gua update lagi. Nampaknya minggu ni macam ter- rajin pulak nak update belog neh. Yelah, orang lain berpos-pos dah, tapi aku tetap dekat takuk lama. Rasa macam segan pulak. Orang datang visit belog macam tak ada apa-apa kan. Patutla macam tak ada orang pun nak follow belog aku ni kan. Hmm, enough with the mukaddimah. 

Everytime aku update mesti cakap pasal diri aku, pasal surrounding aku. Aku perasan, korang tak perasan ke ? Memang la tak kan, visit pun berapa jemput je. Menyampah betul. Okeh, aku ada la jugak usha belog-belog orang, tengok cara macam mana diorang update belog, yelah, nama pun newcomer kan, tak kan nak move ikut sedap rasa je, slow orang mengutuk kat belakang, dapat dosa je. 

Mungkin, mana tahu kan kalau-kalau isi padu belog aku ni tak menepati citarasa korang. Salah satu belog yang aku selalu follow adalah belog My Lil Sis. Aku rasa ada je kot link dia kat area belog page aku ni. Belog dia dari se simple-simple alam, jadi se best-best laman kot, jeles pulak aku rasa. Ni dia update lagi. Try la baca , amacam best tak. Even dia just story telling pasal diri dia sendiri but I found it interesting by the way she express the feeling. 


Then, macam mana aku nak improve aku punya share lak ? Aku rasa macam dah banyak aku try out. Dari cerita pasal entah ape-ape, jadi cerita pasal family, Lepas tu jadi cerita pasal diri aku sendiri lak, dan banyak lagi. Aku memang seriously belum habis belajar lagi, orang kata belum siap lagi nak jadi pro dalam blogger ni. Tiru style sana sikit, sini sikit boleh la. Setakat nak hidup boleh sangat la kan. At least , ada la jugak bahan orang nak baca. 

Any comment ? 

p/s : Sila Ajar Saya.. winkwink!

No comments:

Post a Comment