Jemput Masuk ^_^v





Saturday 15 September 2012

Penat Fizikal , Penat Emosi

Assalamualaikum..
#mood : seperti diatas.

Hai, hai, dan hai.. Selamat malam semua followers. Nampaknya iklan google dah mula menampakkan diri dekat bawah entry aku neh. Agak gembira la ( tanpa motif ) , sebab google ni sangat cerewet dalam memilih client dorang , bak kata lecturer kelas IT aku.

Macam tajuk dekat atas tu ( selalu kena refer tajuk kan ? ) , memang aku penat gila, rasa macam tak cukup tidur pun ada. Tapi sebenarnya cukup je tidur, mungkin tak cukup makan kot, sebab aku tak sentuh nasik sebiji pun lagi hari ni ( macam tak caye je kan ). Percayalah, memang aku tak sentuh nasik pun hari ni !!

Pepagi buta aku dah bertolak ke Kuantan , ke rumah ( kira macam balik kampung jugak la ) Tok Sedara aku, aku panggil Tok Su Bedah. Meriah kemain U. Anak-anak dia memang la ramai kan, cucu-cucu pulak bila masa jadik ramai pun aku tak tahu, mungkin sebab aku jarang balik ke sana kot. Cik Siti yang rapat dengan aku tu, tup-tup dah ada 3 orang anak ! Terkejut Mak Jemah! Rasa baru semalam kot beranak sulung. Hahaha. Lama betul aku tak ke sana ekk.. ? Kak Wati pulak baru sorang anak, manja U, geram pulak aku rasa. Hikhik.

Yang paling best kalau balik Kuantan ni, pergi mandi air terjun Sungai Pandan la. Syiokkkkk habis!! Lama tak menikmati flora dan fauna, rasa macam pengembara je kan. haha!



 Yang duk terjelir lidah tu la bapak aku. Bertuah benor kan ?



 Seram aku tengok budak ni terjun. Selamber dek je. Tu la adik aku yang tak makan saman. Dia makan nasik aje.. hoho!



Berapa bulan Bang ??


Doakan anak aku kiut macam budak tecik ni ekk.. Ni la sepupu aku yang paling kecik kot ( sebelah mak yang menetap kat Terengganu ni ), kat seluruh negara ramai lagi , maklum la keluarga besauuu... Ada macam muka aku tak ?



Ini mak aku, tiut tak ? Aik, Kenapa terkecik mata tu mak oi, silau ka ? Sorry Mummy ! hehe.


  Mak Ngah dengan budak tecik tadi tu, oh ! Nama budak tecik tu Erin ye... 


Ni Tok Mek. Sibuk nak lari ke mana entah, malu agaknya jadi model murahan aku ni. huhuhu..

Okeh, habis sampai situ cerita aku pergi balik kampung aku. Then, dah sampai rumah balik dekat pukul 6 macam tu, malam pulak ada dating dengan Cik Abang. Haishhh, dating tak serupa dating la agaknya. Tetiba mari angin puting beliung. Tak tahu dari sebelah siapa. Hajatnya nak ajar aku kereta, walaupun dia mengajar aku jugak, tapi aku seriusly tak tahu yang mamat ni terasa hati dengan aku. 

Waaaaa ! Maaf ye Abang, kita memang tak tahu pun awak kecik hati dengan kita. sob.sob.sob.

Itulah kepenatan aku hari ni, penat fizikal , emosi, jiwa pun ada jugak kot. Sekian.

Till then!

p/s : tido dulu ! nak mimpi best je, tak mau mimpi buruk !!


No comments:

Post a Comment